WOEI... - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Paulien Wijermars - WaarBenJij.nu WOEI... - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Paulien Wijermars - WaarBenJij.nu

WOEI...

Door: Paulien Wijermars

Blijf op de hoogte en volg Paulien

04 December 2010 | Nederland, Broekland

Daar gaan we dan!..

Wat een avontuur, ik wilde altijd al graag op reis (naar Australië) maar niet alleen. Stiekem had ik de hoop al opgegeven om iemand zo gek te krijgen om met mij mee te gaan... totdat Elise, Daniëlle en Els opeens voor mijn neus stonden.

Want deze meiden zijn wel gek genoeg om met mij op reis te willen met als bestemming AFRIKA!..

Heel wat anders, maar wel ontzettend gaaf!

We vertrekken op zondag 3 april voor 8 weken (medisch) vrijwilligerswerk in Zambia, waarna we onze reis afsluiten met een safari van Livingstone naar Kaapstad! (Zambia, Namibië, Botswana en Zuid-Afrika)

Doel van de reis: meer van de wereld zien dan alleen dit pittoreske dorpje Broekland, een nieuwe cultuur leren kennen, indrukken opdoen, veel helpende handjes bieden, veel samen kunnen delen met de meiden, Paulien leren kennen, ervaring opdoen, genieten en nog veel meer!

Jullie kunnen me hier dus volgen en allemaal leuke, vrolijke en lieve berichtjes achterlaten. Altijd fijn en gezellig. Ik ga nu plechtig beloven deze site een 'beetje' bij te houden. Maar vergeef me vast als dit niet helemaal lukt!

Nu nog maar 119 dagen wachten en dan begint het avontuur. Ik sta in ieder geval al te stuiteren.

Liefs xx

• 05 December 2010 - 17:15

Jolanda:

Ik ga het volgen! Super dat het geboekt is.

x Jolanda

• 05 December 2010 - 18:34

Angela Wijermars.:

Hallo Paulein,
    Het begin is er en jullie samen doen dat al met veel plezier en enthousiastme.
    Super dat de reis nu geboekt is dat geeft een goed gevoel Nu zorgen voor goede voorbereidingen , en dat gaat zeker lukken
    Veel plezier hiermee

Liefs Angela

• 07 December 2010 - 15:44

Silvia Aarnink:

Hoi Paulien,

Wat knap dat je vrijwilligerswerk gaat doen in Zambia!
    Ik ga je zeker volgen en wens je heel veel plezier en succes met je voorbereidingen!

Groetjes Silvia

• 09 December 2010 - 16:26

Moniek:

ha meid,,
    supergaaf en super veel plezier..!!
    succes met alle voorbereidingen!!
    kusje,,

• 10 December 2010 - 08:39

Anje:

Woeiiii!! Daar gaat ze... Succes met alle voorbereidingen!
    Liefs

• 10 December 2010 - 12:08

Anke:

Plien! Je ticket is geboekt, al een goed begin van hopelijk een super gave, mooie, leerzame reis!
    Nu maar alvast gaan kiezen wat je mee moet nemen ;-)
    Liefs...Anke

• 27 Februari 2011 - 12:16

Ineke:

hee lieverd , wij gaan je volgen
    en je komt zeker met heel veel ervaring terug op allerlei gebied.
    kus ien

• 20 Maart 2011 - 15:48

Angela Wijermars:

Dag Paulien,

Nu nog 13 dagen en dan begin je aan de reis naar Zambia.
    Ik merk dat je er veel zin in hebt en alles is goed voorbereid.
    Deze week proef inpakken om te kijken of alles mee kan. Ook al vast een beetje afscheid nemen van vrienden en bekenden .Succes de laatse week .
    Liefs Angela .

• 24 Maart 2011 - 15:58

Daniëlle Groot Koerkamp:

Hey Paulien!
    We zullen het een tijdje moeten doen zonder pizza 'champignon', maar...... Als het goed is krijgen we er iets fantastisch voor terug! ;-)
    Xx

• 26 Maart 2011 - 09:06

De Snieterties:

Hoi Paulien.
    Heb je site ook ontdekt.
    Kunnen we tenminste lezen wat je allemaal uitspookt daar in Zambia e.o
    We wensen je heel veel sucses toe en ook je vriendinnen natuurlijk!
    Maak er wat moois van en vooral ook genieten!!!
    Goede vlucht alvast en tot ziens!!

• 01 April 2011 - 14:47

Mariet En Wim:

Hoi Paulien,
    Wat een heerlijk vooruitzicht, drie maanden golven in nieuwe ervaringen. Geniet volop van deze tijd.
    Liefs Wim en Mariet

• 03 April 2011 - 16:37

Ton En Tonnie:

Het gaat echt beginnen!!!
    We hadden nog langs willen komen maar helaas.
    In ieder gaval heel veel plezier en veel mooie ervaringen.
    Liefs Ton en Tonnie