Broeklandse up-date! - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Paulien Wijermars - WaarBenJij.nu Broeklandse up-date! - Reisverslag uit Broekland, Nederland van Paulien Wijermars - WaarBenJij.nu

Broeklandse up-date!

Door: Paulien Wijermars

Blijf op de hoogte en volg Paulien

24 Maart 2011 | Nederland, Broekland

Even een 'korte' up-date vanuit Broekland!
Nog maar 9 dagen en dan gaat ons avontuur beginnen. Het komt nu echt dichterbij! Erg leuk hoor!

Ik heb nog nooit zoveel geshopt als de afgelopen tijd! Alles onder het motto 'voor Afrika'! Nu nog even 'proef' inpakken, want volgens mij heb ik kilo's en kilo's teveel!..

Ik hoef gewoon nog maar 8 uur te werken! Maandag en dinsdag twee korte dienstjes! Woensdag nog een cursus onder het motto.. nu kan het nog! En dan is het gewoon klaar! Best gek eigenlijk! Dan ga ik Stevenskamp gedag zwaaien voor 3 maanden... pff, niet heel makkelijk vrees ik!

Volgende week nog mijn 23e verjaardag vieren, een uitzwaaifeestje geven en dan nog maar een paar dagen voordat we het vliegtuig in stappen!

Maar eerst ga ik nog even genieten van alles en iedereen om me heen in dit mooie kleine kikkerlandje!

Liefs xx

  • 24 Maart 2011 - 17:41

    Ineke:

    heerlijk dat je overal lekker de tijd voor hebt.
    nog een hele fijne voorbereiding lekker genieten.
    doei ineke

  • 24 Maart 2011 - 18:48

    Jeannet:

    Heey meis, dat leest meteen al erg leuk, dus dat belooft nog wat!! Ik ga je helemaal volgen en heb je al onder mijn favorieten staan haha... Tot morgen!

    xx

  • 24 Maart 2011 - 19:14

    Thea:

    Ha Paulien!
    Geweldig dat je naar Afrika gaat! En dan ook nog voor zo'n tijd! Het is er zoooo mooi. Wij zijn in Kenia, Botswana en Zuid-Afrika geweest. Prachtig! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Thea van Dartel (anders weet je niet wie ik ben ;-))

  • 24 Maart 2011 - 19:39

    Karin:

    Ooooww wat jammer!! nu zie ik je gewoon helemaal niet meer voordat jij naar Afrika vertrekt en ik naar AC.
    Bij deze een heeeele dikke zoen ik wens je een geweldige tijd in verweggistan en ik ga je volgen hoor xxx

  • 25 Maart 2011 - 09:06

    Ellen:

    Hee Paulus,,
    Leuk je eerste verhaal, ga je zeker volgen! Heel veel plezier in Afrika en geniet ervan! Ennuh succes hè met je koffer inpakken, haha,, hoop dat alles erin past anders heb je voor niks geshopt ;-)
    Xx Ellen

  • 26 Maart 2011 - 10:45

    Lizanne:

    Dapper dat je deze reis gaat maken Plien! Geniet ervan, ontdek jezelf, ontdek de wereld en kom met een rugzak vol verhalen terug over 3 maanden :)
    Veel plezier!

  • 26 Maart 2011 - 23:01

    Sandra:

    nog maar echt een pgaar uurtjes werken en dan ja dan is het tijd om Heeten ajuu te zeggen, Ik ga je zeker volgen en heel veel succes daar..

    xxx san

  • 30 Maart 2011 - 15:32

    Manon:

    Hej zus,

    Heel veel plezier. Echt super leuk dat je de sprong waagt. Tot morgen.

  • 01 April 2011 - 15:40

    Emy:

    Hee Paulien,

    Ik zie dat je over 2 dagen alweer vertrekt. Wat leuk... Ik weet nog dat je vol passie me vertelde dat je ging. Dat die drie meiden zo gek waren om met jou mee te gaan. :P
    Nou moet ik je vertellen dat ik het heel jammer vind dat ik je niet meer getroffen heb op het stevenskamp, want ik heb vandaag mijn ontslag ingediend. Het werd een beetje te veel van het goede met het afstuderen.
    Meid, ik wens je heel veel geluk en plezier in Afrika!! En bedankt voor de gezellige werkdagen!!

    Groeten emy

  • 02 April 2011 - 15:31

    Inge:

    Ha Paulien,

    Super!!
    Ik wens jou voor morgen een goede reis, en wens je super veel plezier in Zambia!!! Heel knap!!!
    Ik blijf je volgen......

    Liefs xx

  • 02 April 2011 - 15:37

    Ineke Jonkman:

    Paulien een hele goede reis en heeeeeel veel plezier daar samen.
    Ga er van genieten.

    groetjes ineke

  • 02 April 2011 - 19:16

    Jan En Tonnie Timmer:

    Hey Paulien.We wensen je een oneindig leerzame tijd toe en vergeet niet te genieten.We blijven je volgen.
    warme grt

  • 02 April 2011 - 21:07

    Ingrid:

    Hoi Plien,
    het is bijna zover.... ga vooral genieten!!
    Ik zal vaak kijken op deze site om je te volgen.

    Liefs Ingrid en ook een groet van mijn Twingootje

  • 03 April 2011 - 08:23

    Gina:

    Hoi Paulien, je bent vertrokkennnnn , spannend spannend, de emotionele tranen gehad, en nu op naar het avontuur, ik wens je een hele fijne tijd tijdens je vrijwilligers werk daar, en een hele mooie en goede reis door het land aldaar.

    Groetejs liefs Gina

  • 03 April 2011 - 13:46

    Jakko, Esther, Timon:

    Hoi Paulien,

    Wat leuk dat je 3 maanden naar Afrika gaat, geniet ervan!

    Groetjes,

    Jakko, Esther en Timon

  • 03 April 2011 - 15:28

    Oom Herman:

    Pauline,
    waarschijnlijk ben ik net te laat om je een goede reis te wensen, want je zult op dit tijdstip al wel onderweg zijn. Nooit te laat voor 'een goede tijd' daar in Afrika!
    Het lijkt me een hele ervaring, maar als ik zo binnen de familie de geluiden goed interpreteer, ben je goed voorbereid. Ik wens je dan ook graag veel plezier en zal je berichten via de elektronische post graag blijven lezen.
    Het ga je goed
    Je oom Herman

  • 04 April 2011 - 08:12

    Willemien:

    Hoi Paulien,
    En een goede vlucht gehad???
    Heel veel succes met alles wat je doet en geniet van de mooie dingen.Ik blijf je volgen.
    Groetjes

  • 04 April 2011 - 18:31

    Agnes:

    Al aangekomen in Afrika?
    Geniet van dit avontuur.
    Ik kijk uit na het volgende verslag
    Lieve groet van Agnes

  • 05 April 2011 - 16:37

    Noekie:

    plientje, hoop dat je een goede vlucht hebt gehad! veel plezier!
    x noekie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Broekland

Afrika

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2011

Thee en kletsmajoors

26 Juni 2011

'The End'....

19 Juni 2011

The moonwalk!

13 Juni 2011

Deep op Safari

05 Juni 2011

'This is Africa'
Paulien

Actief sinds 04 Dec. 2010
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 54509

Voorgaande reizen:

17 Januari 2015 - 08 Maart 2015

Azië

03 April 2011 - 28 Juni 2011

Afrika

Landen bezocht: